Kanskje er det den åpenbare koblingen til naturen, som har gitt grønnfargen ordspråket “Grønt er skjønt. Selv om det er en farge som alt fra kunstnere til motedesignere i årtier har brukt i sine kreasjoner , er den fremdeles populær.
Vi har et stort utvalg av skjønne og grønne tapeter. Alt fra de aller dypeste nyanser, som fører tankene til mosedekte skogbunner, til lysegrønne tapeter, som gir rommet den harmoniske og deilige følelsen.
Grønt er en jordnær farge, som både utstråler harmoni, natur og ro. Det er imidlertid også en farge du får energi av. Med en grønn tapet på veggene kan du skape et rom som utstråler en flott balanse mellom harmoni og energi. Når du skal innrede et rom, og spesielt når du skal innrede med grønne tapeter, er det viktig å tenke over hvilken atmosfære du ønsker å skape. Hva skal dette rommet få menneskene som kommer hit til å føle, oppleve og tenke? Tenk også over hvilke andre farger og former som finnes i rommet, og ikke minst bør du tenke over lysforholdene.
Grønn er en såkalt sekundærfarge, det vil si en kombinasjon mellom blått og gult. Mange vil nok mene at grønne tapeter passer i de fleste rom. Dette har selvfølgelig med egenskapene til den grønne fargen å gjøre. Det betyr at et grønt tapet kan passe fint i soverommet, der du ønsker ro og fred. Et grønt tapet her kan bidra til at du slapper bedre av og sover bedre. En grønn tapet i stuen kan både åpne opp og gi et frisk inntrykk. Velger du heller en mørk grønn tapet her, kan du skape en stue for kos og hygge. Den grønne tapeten gjør seg fint i hjemmets ulike miljøer. Den jordnære trenden holder seg, og da kan en tapet i en grønn nyanse gi rommet både en moderne og en avslappet stil. Ved å velge en tapet i en grønn farge, kan du binde sammen ute- og innemiljøet. Du tar med deg naturen og dens nyanser inn, noe som skaper en følelse av harmoni.
Hos oss finner du grønne tapeter i ulike nyanser samt grønne tapeter med ulike mønstre, slik at du kan skape den følelsen, stilen og uttrykket du ønsker. Vi har alt fra limefargede tapeter med en frisk følelse, til mørkegrønne tapeter, som skaper en koselig og intim atmosfære. Lek med grønne tapeter i alle nyanser. Hos oss finner du mengder av tapeter i alle kombinasjoner av grønt. Leter du etter noe spesielt? Kontakt gjerne vår kundeservice. Vi hjelper deg med å finne den helt rette tapeten for deg og hjemmet ditt.
We partner with merchants who want to offer a smoooth shopping experience.
Checkout with any of these merchants who offer to “Pay later in 30 days with Klarna.”
Once the merchant confirms shipment of your order, we will send you a digital invoice due in 30 days.
Receive your order and keep what you like, and return the rest.
Once you are happy with your order, you can pay your final balance with a valid credit card, debit card or bank account. Best of all, we don’t charge you any fees or interest.
It’s that easy! No need to pay upfront and worry about slow returns holding up your funds.
The following Payment Option Terms apply between Klarna Inc. ("Klarna," we," or "us") and the user of this payment option ("you"). In addition to these Payment Option Terms, your use of the Klarna Services are governed by the Klarna Shopping Service, which include your agreement to:
If you do not agree to these terms, you must not use the Klarna Services. The Klarna Shopping Service combined with these Payment Option Terms are a contract between you and Klarna.
If you are offered Pay later in 30 days digital invoice, you have the option to pay for your purchase at a later date – typically 30 days after the item has shipped. Upon your purchase with Pay later in 30 days digital invoice, you will receive an invoice from Klarna by email, stating when payment is due. You will make your payment directly to Klarna. If you make your Pay later in 30 days digital invoice payments to the merchant directly, your payments may not be delivered to Klarna in a timely manner, causing you to miss the applicable due date(s) described below. Any inquires and disputes regarding your Pay later in 30 days digital invoice payments should be directed to Klarna, not the merchant.
Due Date: You will have a period of 30 days to pay your Pay later in 30 days digital invoice. This period commences when the merchant confirms shipment of the goods, and the last day of such period is the “Due Date.” As soon as an item ships, Klarna will receive notification from the merchant and Klarna will then send you an e-mail informing you of the date by which payment is to be made, along with details about how payment must be made. Your payment is due to Klarna by 8:00PM Eastern Time on your Due Date.
We will refund any overpayment in excess of $1USD to you. You authorize us to make the refund electronically or using an ACH, (a) if you made the original payment electronically or using an ACH, or (b) if you typically make payments for digital invoice electronically or using an ACH.
Late Payment: If you fail to make full payment by the Due Date, you will be in default and unable to use the service in the future.
Returned Payment Fee: If you attempt to pay for a Pay later in 30 days digital invoice via check or Automated Clearing House and your payment is returned unpaid when we present to your bank or financial institution for “not sufficient funds” or for other reasons such as a closed account, we will charge you a Returned Payment Fee of up to $27USD. However, the Returned Payment Fee will not exceed the total amount you owe.
Default: You will be in default if you: (a) fail to make a payment in full by the Due Date; (b) become the subject of insolvency or bankruptcy proceedings; (c) supply false, misleading or incorrect information to us; (d) a payment is unpaid and returned to us by your bank; or (e) violate or are unwilling to comply with any provision in the Terms.
If you are in default, Klarna may employ a debt collection agency to receive payment and you will have to pay all reasonable costs (including attorney’s fees) incurred by Klarna and/or the debt collection agency. Additionally, if you are in default, Klarna may report this information to credit bureaus.
Consent to Receive Debt Collection Emails: In the event that your account goes into default, you consent to receive debt collection emails from our debt collection service provider, TrueAccord Corp. You certify that any email address you provide to Klarna can be used by TrueAccord Corp. for debt collection communications. You also certify that any email address you provide is a personal email address and not a work email address. If you change your email address, it is your obligation to update your email address with Klarna.
Klarna
Klarna Inc. PO Box 8116, Columbus, OH 43201. Klarna Customer Service.
Complaints
For complaints, the information provided on www.klarna.com applies. If you have a complaint towards Klarna, you can submit your complaint through the contact form on Klarna’s website (klarna.com) or via postal mail with the keyword "Complaint” to Klarna’s address.