Hos Familietapeter har vi markedets største utvalg. Vi har hele 21 millioner høyoppløselige bilder, som har blitt tatt av profesjonelle fotografer. I prinsippet kan du få ethvert motiv trykket som fototapet. Alle bildene har blitt kategorisert, slik at du enkelt skal kunne finne et foto som passer deg og hjemmet ditt. Dersom du mot formodning ikke finner et bilde, kan du kontakte vår kundeservice. Vi hjelper deg med å finne riktig bilde for din fototapet. I tillegg til vårt enorme sortiment, kan vi også tilby en prisgaranti. Det betyr at vi garanterer at vi har markedets laveste pris. Dersom du finner samme type tapet med samme motiv billigere et annet sted, vil vi matche prisen. Flott, hva? Hos Familietapeter får du knivskarpe, profesjonelle bilder trykket på fototapet av høy kvalitet til markedets laveste pris!
Noen ganger kan det være vanskelig å finne ut av hvordan man vil ha det hjemme. Det er heller ikke alltid like enkelt å bestemme seg for en fototapet, og det kan være vanskelig å velge mellom alle alternativene. I tillegg er det mange som synes det virker vanskelig å tapetsere. Derfor har vi samlet noen generelle tips om fototapeter. Vi mener at alle trinnene i innredningsprosessen skal være like enkle og morsomme! Her kan du lese om hva du bør tenke på når det kommer til materialer og bildevalg, hvilke verktøy du trenger og hvilket lim du bør benytte deg av når du skal sette opp fototapeten din. Vi håper at dette kan bidra til at du blir mer fornøyd med alle aspektene ved din nye fototapet!
Hjemmet er stedet der de fleste av oss tilbringer det meste av tiden. Derfor er det viktig å være fornøyd med interiøret, slik at du kan føle deg bekvem og slappe av. Noen ganger kan det være vanskelig å vite hva man skal gjøre for å få en personlig stil. Vi har derfor samlet noen eksempler på fondvegger og hva man kan gjøre med våre fototapeter. Etter å ha kikket på noen inspirasjonsbilder, kan det hende du får en mengde gode ideer til hva du vil gjøre hjemme. Gå til lenken og kikk, nyt og bli inspirert.
Familietapeter er en svensk nettbutikk, som selger fototapeter og andre tapeter til private hjem og bedrifter. Vi har en målsetning, og det er å inspirere både voksne og barn med våre fototapeter. Via nettbutikken vår kan du enkelt bestille fototapet etter mål eller velge en fra vårt store sortiment. Du kan enkelt navigere og søke blant motivene våre, slik at du kan finne drømmemotivet. I stedet for å dra innom en eller flere butikker for å bla deg gjennom tykke permer med tapetprøver, kan du sitte i fred og ro hjemme og velge deg den tapeten som passer best hos deg.
Visste du at vi har over 21 millioner tapeter med bilder i sortimentet? Det gjør oss til en av verdens største leverandører av fototapeter. Siden vi kun finnes på nettet,kan vi tilby fototapet til kunder over hele verden. Vi holder lave priser uten å vike på kvaliteten.
Vårt enorme utvalg av tapeter med bilder gjør oss til en av verdens største leverandører av fototapeter. Når du har valg drømmemotivet og oppgitt målene på veggen, trykker vi ditt fototapet. Vi utvikler stadig produksjonen vår. Vi er ikke profesjonelle på alt, men vi kan fototapeter. Siden vi nå også tilbyr et sortiment av fototapet med faste mål, har vi gitt deg flere valgmuligheter og større sjanser til å finne det du ønsker deg. Vi har tapeter som er perfekte til barnerom, der du vet at tapeten blir byttet ut når barnet har blitt eldre. Ambisjonen vår er å ha gode alternativer i alle prisklasser. Våre fototapeter etter faste mål er slitesterke tapeter av typen ikke-vevet (150g/m2). De tas fra høyoppløselige bilder tatt av profesjonelle fotografer. Fototapeten trykkes spesifikt for deg, og etter målene på veggen din. Limet skal påføres direkte på fondveggen (ikke-vevet lim), og tapeten tapetseres kant i kant. Tapeten er 47.5 cm bred. Det er enkelt å tapetsere, men dersom du er usikker kan du be en fagperson om hjelp.
Alle er velkomne hos Familietapeter. Vi synes at innredning er for alle, uten at lommeboken eller andre elementer skal sette en begrensning for ideene. På familietapeter.no kan du handle fototapetene våre til veldig gode priser. Prisgarantien innebærer at vi jevnlig ser over prisene våre for å sikre at du kan handle trygt og sikkert. Skulle du finne våre tapeter med bilder, likt motiv og kvalitet, til en lavere pris i en annen butikk, kan du kjøpe produktet av oss til samme pris. Forutsetningen er at det er samme fototapet med samme spesifikasjoner samt at den kan kjøpes til de samme vilkårene. Om du mot formodning finner en fototapet til en billigere pris, kan du kontakte vår kundeservice og fortelle hvor du kom over tapeten. Vi hjelper deg videre i prosessen!
We partner with merchants who want to offer a smoooth shopping experience.
Checkout with any of these merchants who offer to “Pay later in 30 days with Klarna.”
Once the merchant confirms shipment of your order, we will send you a digital invoice due in 30 days.
Receive your order and keep what you like, and return the rest.
Once you are happy with your order, you can pay your final balance with a valid credit card, debit card or bank account. Best of all, we don’t charge you any fees or interest.
It’s that easy! No need to pay upfront and worry about slow returns holding up your funds.
The following Payment Option Terms apply between Klarna Inc. ("Klarna," we," or "us") and the user of this payment option ("you"). In addition to these Payment Option Terms, your use of the Klarna Services are governed by the Klarna Shopping Service, which include your agreement to:
If you do not agree to these terms, you must not use the Klarna Services. The Klarna Shopping Service combined with these Payment Option Terms are a contract between you and Klarna.
If you are offered Pay later in 30 days digital invoice, you have the option to pay for your purchase at a later date – typically 30 days after the item has shipped. Upon your purchase with Pay later in 30 days digital invoice, you will receive an invoice from Klarna by email, stating when payment is due. You will make your payment directly to Klarna. If you make your Pay later in 30 days digital invoice payments to the merchant directly, your payments may not be delivered to Klarna in a timely manner, causing you to miss the applicable due date(s) described below. Any inquires and disputes regarding your Pay later in 30 days digital invoice payments should be directed to Klarna, not the merchant.
Due Date: You will have a period of 30 days to pay your Pay later in 30 days digital invoice. This period commences when the merchant confirms shipment of the goods, and the last day of such period is the “Due Date.” As soon as an item ships, Klarna will receive notification from the merchant and Klarna will then send you an e-mail informing you of the date by which payment is to be made, along with details about how payment must be made. Your payment is due to Klarna by 8:00PM Eastern Time on your Due Date.
We will refund any overpayment in excess of $1USD to you. You authorize us to make the refund electronically or using an ACH, (a) if you made the original payment electronically or using an ACH, or (b) if you typically make payments for digital invoice electronically or using an ACH.
Late Payment: If you fail to make full payment by the Due Date, you will be in default and unable to use the service in the future.
Returned Payment Fee: If you attempt to pay for a Pay later in 30 days digital invoice via check or Automated Clearing House and your payment is returned unpaid when we present to your bank or financial institution for “not sufficient funds” or for other reasons such as a closed account, we will charge you a Returned Payment Fee of up to $27USD. However, the Returned Payment Fee will not exceed the total amount you owe.
Default: You will be in default if you: (a) fail to make a payment in full by the Due Date; (b) become the subject of insolvency or bankruptcy proceedings; (c) supply false, misleading or incorrect information to us; (d) a payment is unpaid and returned to us by your bank; or (e) violate or are unwilling to comply with any provision in the Terms.
If you are in default, Klarna may employ a debt collection agency to receive payment and you will have to pay all reasonable costs (including attorney’s fees) incurred by Klarna and/or the debt collection agency. Additionally, if you are in default, Klarna may report this information to credit bureaus.
Consent to Receive Debt Collection Emails: In the event that your account goes into default, you consent to receive debt collection emails from our debt collection service provider, TrueAccord Corp. You certify that any email address you provide to Klarna can be used by TrueAccord Corp. for debt collection communications. You also certify that any email address you provide is a personal email address and not a work email address. If you change your email address, it is your obligation to update your email address with Klarna.
Klarna
Klarna Inc. PO Box 8116, Columbus, OH 43201. Klarna Customer Service.
Complaints
For complaints, the information provided on www.klarna.com applies. If you have a complaint towards Klarna, you can submit your complaint through the contact form on Klarna’s website (klarna.com) or via postal mail with the keyword "Complaint” to Klarna’s address.